Studia na kierunku „Administracja” |
RekrutacjaRekrutacja na studia I stopnia na kierunku „Administracja” przebiega według zasad ustalanych przez Senat WSISiZ w oparciu o internetową rejestrację kandydatów. Tekst uchwały Senatu, obowiązującej na dany rok akademicki jest dostępny na stronie internetowej WSISiZ. Terminy rekrutacji i miejsce dostarczania dokumentów podane są na stronie internetowej.
Aby zostać studentem WSISiZ i Uczestnikiem Projektu, kandydat powinien:
Rejestracja kandydatów na studia w WSISiZ odbywa się za pośrednictwem Internetu poprzez system UBI (Uczelniany Bank Informacji). Warunkiem uzyskania statusu kandydata i dopuszczenia do postępowania kwalifikacyjnego na studia w WSISiZ jest zgłoszenie i utworzenie konta w systemie informatycznym uczelni, UBI, a następnie wypełnienie kwestionariusza on-line.
Postępowanie kwalifikacyjne na studia na kierunku „Administracja” w WSISiZ wymaga dostarczenia do Biura Rektora ds. Studenckich następujących dokumentów:
Postępowanie kwalifikacyjne Uczestnika Projektu wymaga dostarczenia do Biura Projektu następujących dokumentów:
Powyższe dokumenty kandydaci powinni dostarczyć w ciągu 14 dni od daty rejestracji na studia. Kwalifikacja na studia jest prowadzona według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc.
Po złożeniu kompletu dokumentów i osobistym podpisaniu w Biurze Rektora ds. Studenckich umowy o warunkach odpłatności za studia, umowy uczestnictwa w Projekcie oraz ślubowania, kandydat otrzymuje pisemną decyzję o przyjęciu na studia i zostaje wpisany na listę studentów. |