Szkolenia w ramach Biura Karier - zadanie projektowe: nr 4 „Wsparcie akademickiego biura karier” – mają na celu podwyższenie umiejętności uczestników w zakresie orientacji na rynku pracy i zdobywaniu miejsc pracy. Realizowane będą w kolejnych edycjach w trakcie wszystkich lat realizacji projektu (patrz: Aktualności).
Zasady uczestnictwa – regulamin
Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu
- Udział w Projekcie jest możliwy tylko po podpisaniu niezbędnych dokumentów.
- Uczestnik Projektu ponosi odpowiedzialność za treść podaną w kwestionariuszu uczestnika projektu, a w przypadku podania fałszywych danych, Uczelnia zgłosi popełnienie przestępstwa odpowiednim organom.
- Uczestnik Projektu zobowiązany jest do potwierdzania swojej obecności na zajęciach na liście obecności.
- Uczestnik Projektu zobowiązany jest do wypełniania i składania ankiet oraz przekazywania Uczelni i instytucjom kontrolującym wszelkich informacji o projekcie.
- Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu są następujące:
Uczestnik Projektu jest uprawniony, po zakwalifikowaniu, do nieodpłatnego udziału w szkoleniach.
Proces monitoringu i oceny
- Zgodnie z wymaganiami Projektu wszyscy jego uczestnicy podlegają procesowi monitoringu i kontroli, mającemu na celu ocenę skuteczności działań podjętych w ramach Projektu.
- W celu przeprowadzenia procesu monitoringu i oceny Uczestnicy Projektu zobowiązani są do udzielenia informacji w ramach organizowanych przez uczelnię badań ankietowych.
- Uczestnicy Projektu mają obowiązek brania udziału w badaniach ankietowych także w okresie sześciu miesięcy po zakończeniu uczestnictwa w Projekcie.
Rezygnacja i wykluczenie z projektu
- Uczestnik Projektu może zostać wykluczony z udziału w Projekcie w czasie jego trwania, jeżeli:
- z nieuzasadnionych powodów (wykluczając zdarzenia losowe, chorobę) nie uczestniczy w obowiązkowych zajęciach realizowanych w ramach projektu, a nieobecności na zajęciach przekraczają 20%; w takim przypadku Uczestnik Projektu jest zobowiązany do zwrotu kosztów dofinansowania; wysokość kwoty zwrotu dofinansowania zostaje ustalona indywidualnie w stosunku do każdego Uczestnika Projektu przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności, dotyczących jego udziału w projekcie;
- nie wypełnia zobowiązań, określonych w § 23 ust. 1 i 2 Regulaminu studiów WSISiZ.
- Rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie w czasie jego trwania musi być usprawiedliwiona ważnymi powodami osobistymi; wówczas Uczestnik Projektu zobowiązany jest do złożenia pisemnej prośby o skreślenie z listy w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia przyczyn, uniemożliwiających dalsze uczestnictwo w Projekcie; w takim przypadku Kierownik Projektu może podjąć decyzję o zwolnieniu Uczestnika Projektu z obowiązku zwrotu kosztów udziału w Projekcie.
Postanowienia końcowe
- W przypadku spraw nie objętych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Kierownik Projektu.
- Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wprowadzane będą w formie pisemnej.
- Regulamin obowiązuje przez okres trwania Projektu.
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej.
Uczestnicy Projektu
- Uczestnikiem Projektu może być student WSISiZ, posiadający aktualną rejestrację, który został w wyniku przeprowadzonej procedury rekrutacyjnej zakwalifikowany do udziału w zadaniu projektowym.
- Limit przyjęć Uczestników Projektu, studentów WSISiZ jest następujący*:
Uczestnicy szkoleń w ramach wsparcia akademickiego biura karier - 400
* w trakcie całości trwania Projektu.
Szkolenia i wykłady
Szkolenia (HEAD-HUNTER)
- I-edycja (12, 19 maja 2011r. godz. 17:15, sala N14 )
- III-edycja (9, 16 czerwca 2011r. godz. 17:15, sala N14 )
- IV-edycja (20, 26 października 2011r. godz. 17:15, sala N14 )
- V-edycja (24 listopada, 1 grudnia 2011r. godz. 17:15, sala N14 )
- VI-edycja (14, 21 marca 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- VII-edycja (15, 18 kwietnia 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- VIII-edycja (22, 23 maja 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- IX-edycja (10, 13 czerwca 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- X-edycja (25, 26 września 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- XI-edycja (7, 10, października 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- XII-edycja (18, 21 listopada 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- XIII-edycja (2, 5 grudnia 2013r. godz. 17:30, sala N2 )
- XIV-edycja (24, 27 lutego 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
- XV-edycja (10, 13 marca 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
- XVI-edycja (7, 10 kwietnia 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
- XVII-edycja (13, 15 maja 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
- XVIII-edycja (2, 5 czerwca 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
- XIX-edycja (23, 26 czerwca 2014r. godz. 17:30, sala N2 )
Dokumenty
Deklaracja udziału w zadaniu 4 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
|