Zasady uczestnictwa – regulamin
Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu
- Udział w Projekcie jest możliwy tylko po podpisaniu niezbędnych dokumentów.
- Uczestnik Projektu ponosi odpowiedzialność za treść podaną w kwestionariuszu uczestnika projektu, a w przypadku podania fałszywych danych Uczelnia zgłosi popełnienie przestępstwa odpowiednim organom.
- Uczestnik Projektu zobowiązany jest do potwierdzania swojej obecności na zajęciach na liście obecności.
- Uczestnik Projektu zobowiązany jest do wypełniania i składania ankiet oraz przekazywania Uczelni i instytucjom kontrolującym wszelkich informacji o projekcie.
- Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu są następujące:
Uczestnik Projektu jest uprawniony do nieodpłatnego udziału w panelach oraz zobowiązany do udziału w zajęciach z potencjalnymi pracodawcami.
Proces monitoringu i oceny
- Zgodnie z wymaganiami Projektu wszyscy jego uczestnicy podlegają procesowi monitoringu i kontroli, mającemu na celu ocenę skuteczności działań podjętych w ramach Projektu.
- W celu przeprowadzenia procesu monitoringu i oceny Uczestnicy Projektu zobowiązani są do udzielenia informacji w ramach organizowanych przez uczelnię badań ankietowych.
- Uczestnicy Projektu mają obowiązek brania udziału w badaniach ankietowych także w okresie sześciu miesięcy po zakończeniu uczestnictwa w Projekcie.
Rezygnacja i wykluczenie z projektu
- Uczestnik Projektu może zostać wykluczony z udziału w Projekcie w czasie jego trwania, jeżeli:
- z nieuzasadnionych powodów (wykluczając zdarzenia losowe, chorobę) nie uczestniczy w obowiązkowych zajęciach realizowanych w ramach projektu, a nieobecności na zajęciach przekraczają 20%; w takim przypadku Uczestnik Projektu jest zobowiązany do zwrotu kosztów dofinansowania; wysokość kwoty zwrotu dofinansowania zostaje ustalona indywidualnie w stosunku do każdego Uczestnika Projektu przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności, dotyczących jego udziału w projekcie;
- nie wypełnia zobowiązań, określonych w § 23 ust. 1 i 2 Regulaminu studiów WSISiZ.
- Rezygnacja z uczestnictwa w Projekcie w czasie jego trwania musi być usprawiedliwiona ważnymi powodami osobistymi; wówczas Uczestnik Projektu zobowiązany jest do złożenia pisemnej prośby o skreślenie z listy w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia przyczyn, uniemożliwiających dalsze uczestnictwo w Projekcie; w takim przypadku Kierownik Projektu może podjąć decyzję o zwolnieniu Uczestnika Projektu z obowiązku zwrotu kosztów udziału w Projekcie.
Postanowienia końcowe
- W przypadku spraw nie objętych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Kierownik Projektu.
- Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wprowadzane będą w formie pisemnej.
- Regulamin obowiązuje przez okres trwania Projektu.
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej.
Uczestnicy projektu
- Uczestnikiem Projektu może być student WSISiZ, posiadający aktualną rejestrację, który został w wyniku przeprowadzonej procedury rekrutacyjnej zakwalifikowany do udziału w zadaniu projektowym.
- Limit przyjęć Uczestników Projektu, studentów WSISiZ jest następujący*:
Uczestnicy spotkań panelowych i zajęć w ramach współpracy z pracodawcami |
- |
10 |
* w trakcie całości trwania Projektu.
Dokumenty
Szkolenia
17 marca 2014
Projekt „Dziwaczne Smarowidło” – jak reklamować kontrowersyjne produkty
Szkolenie odbyło się 17 marca 2014 r. (poniedziałek) w godz. 17:00-20:45 w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Piotr Krochmalski
6 marca 2014
Projekt „Wstrętny kabanos” – dla reklamy nie ma przypadków beznadziejnych
Szkolenie odbyło się 6 marca 2014 r. (czwartek) w godz. 17:00-20:45 w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Piotr Krochmalski
Szkolenia (w ramach E-AKADEMII) III-EDYCJA
Maj 2014
Teleinformatyczne aspekty realizacji radiowej emisji cyfrowej
Szkolenie odbyło się 20 maja 2014, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Józef Wacnik - Polskie Radio, z-ca Dyrektora, Biuro Informatyki i Telekomunikacji absolwent WAT, PW i Studium Doktoranckiego Akademii Leona Koźmińskiego członek Rady Programowej Klubu CIO..
Pokazanie roli informatyki w tworzeniu narzędzi wspierających pracę mediów. Przedstawienie zasad i sposobów użycia systemów informatycznych do pozyskania, przygotowania i dystrybucji treści. Projekty teleinformatyczne, które doprowadziły do pełnej cyfryzacji toku produkcji i emisji. Integracja systemów informatycznych zarządzających treścią. Systemy wspierające i archiwizacyjne. Omówienie informatycznych aspektów emisji sygnału w standardzie cyfrowym DAB+. Plany rozwojowe związane z emisją cyfrową.
Dokąd zmierza HFT (High Frequency Trading)?
Szkolenie odbyło się 6 maja 2014, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Dr Roman Weinfeld - Dom Maklerski Banku BPS S.A..
HFT - High Frequency Trading - czyli "Handel wysokich częstotliwości". W roku 1998 amerykańska U.S. Securities and Exchange Commission autoryzowała handel akcjami i instrumentami finansowymi na nowych elektronicznych platformach handlowych. W 2001 r. dwaj naukowcy z IBM pokazali na konferencji International Joint Conference on AI, że opracowany w IBM algorytm "MGD" może uzyskać znacząco lepsze wyniki na giełdach elektronicznych niż dowolny zespół działających "ręcznie" maklerów i że wymiar finansowy takiej automatyki "może wyrażać się w miliardach dolarów rocznie". Wraz z "decymalizacją" rynku akcji amerykańskich głęboko zmieniło to rynek - nastał wyścig w opracowywaniu coraz to szybszych algorytmów i systemów handlu elektronicznego. Na wykładzie, obok historii HFT, przedstawimy jego rolę w światowym handlu elektronicznym, problemy techniczne dla giełd, brokerów, informatyków i matematyków, problemy i wyzwania regulacyjne.
Styczeń 2014
Wdrożenie systemu transakcyjnego UTP na Giełdzie Papierów Wartościowych
Szkolenie odbyło się 14 stycznia 2014, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Dariusz Kułakowski - Członek Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, SA.
- Przesłanki biznesowe uruchomienia projektu
- Organizacja projektu
- Zarządzanie projektem
- System UTP (Universal Trading Platform, NYSE Technologies)
- Podsumowanie
Grudzień 2013
Dlaczego, po co i jak zmieniać duży informatyczny system bankowy?
Szkolenie odbyło się 3 grudnia 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Roman Weinfeld - Dyrektor Departamentu Informatyki Domu Maklerskiego Banku BPS.
Największe biuro maklerskie w Polsce to kilkanaście a może kilkadziesiąt większych i mniejszych, powiązanych ze sobą i ze światem zewnętrznym systemów pracujących w czasie rzeczywistym w 100 lokalizacjach w całej Polsce, obsługujące milion klientów i blisko trzysta tysięcy rachunków. Godzinna przerwa w pracy to dziesiątki a może setki tysięcy złotych strat. I wszystkie te systemy w ciągu 7 miesięcy, w normalnym czasie pracy, mają być wymienione na zupełnie nowe, pracujące w innej, ogólnie tylko znanej logice biznesowej, na innym sprzęcie, w innych technologiach, innych systemach operacyjnych – na systemy, których ostateczna funkcjonalność jest wciąż nie ustalona. Jak to zrobić?
- Obsługa setek tysięcy dynamicznych rachunków
- Zmiana sprzętu, technologii, zakresu i funkcjonalności
- Istniejące systemy
- Zarządzanie zmianą
Listopad 2013
Modelowanie procesów biznesowych - metodyki i zastosowania
Szkolenie odbyło się 5 listopada 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Mirosław Bobrowski
- Co to jest model i dlaczego tak lubimy procesy, także w biznesie?
- Jak modelować i opisywać procesy, aby były czytelne, zrozumiałe i użyteczne.
- Architektura korporacyjna jako zbiór procesów.
- BPMN, UML i inne standardy opisu procesów
- Narzędzia do modelowania procesów i kryteria ich oceny.
- Wskaźniki kluczowe jako klucz do optymalizacji procesów
- Od usługi systemowej do faktury na przykładzie usługi hostingowej.
- Od Usługi Biznesowej do modelu procesu i Systemu.
- Jak zarządzać gotowym procesem, aby generować zysk, nie straty.
Październik 2013
Metoda tablic kompetencyjnych w identyfikacji i modelowaniu procesów biznesowych - przykład Instytutu Kardiologii w Aninie
Szkolenie odbyło się 15 października 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Krzysztof Nyczaj
Metoda tablic kompetencyjnych to prosty i przejrzysty sposób analizy procesów organizacyjnych oraz informacyjnych, a także zadań i związków kompetencyjnych pomiędzy komórkami i stanowiskami pracy w organizacji. Analiza taka powinna poprzedzać wdrażanie dokumentów organizacyjnych, takich regulaminy organizacyjne, instrukcje czy księgi służb. Dzięki umiejętnemu zastosowaniu tablic kompetencyjnych opracowywane dokumenty są kompletne i skupiają się na sprawach naprawdę istotnych. Zastosowanie metody tablic kompetencyjnych pozwala nie tylko na identyfikację zadań w organizacji, ale również na poznanie powiązań między wykonywanymi zadaniami.
Szkolenia (w ramach E-AKADEMII) II-EDYCJA
Czerwiec 2013
System informacji w ochronie zdrowia
Szkolenie odbyło się 11 czerwca 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Kajetan Wojsyk, CSIOZ
- Koncepcja elektronicznego systemu informacji w ochronie zdrowia (SIOZ)
- Rejestry medyczne jako elementy funkcjonalne SIOZ
- Zależność poziomu ochrony zdrowia od informacji dostarczanych przez podmioty lecznicze
Maj 2013
Ryzyka projektowe związane z przygotowaniem i realizacją budowy infrastruktury sieci szerokopasmowych
Szkolenie odbyło się 21 maja 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Sebastian Mikołajczyk, SPRINT SA
- Definiowanie założeń i wybór metody realizacji projektu - budowa infrastruktury, a dzierżawa już istniejącej czy też zakup gotowych usług sieciowych
- Analiza techniczna przedsięwzięcia i możliwe ryzyka wynikające z zastosowania technologii radiowych i przewodowych
- Ryzyka pojawiające się w trakcie trwania inwestycji i sposoby ich minimalizacji
- Ryzyka związane z etapem eksploatacji wybudowanej sieci teleinformatycznej
Jak skuteczne zarządzać ryzykiem? Pierwsze kroki
Szkolenie odbyło się 7 maja 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadząca: Izabela Adamska, IPNT
- Polityka zarządzania ryzykiem
- Wybór optymalnej strategii zarządzania ryzykiem
- Spójność strategii i działań operacyjnych w organizacji
Kwiecień 2013
Zarządzanie projektami a zarządzanie ryzykiem
Szkolenie odbyłosię 9 kwietnia 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadząca: Ewa Szczepańska, SAS Instytut
- Wytyczne dla zarządzania projektami oraz zarządzania ryzykiem
- Miejsce ryzyka w zarządzaniu projektami
- Kroki zarządzania ryzykiem
Marzec 2013
Zastosowanie metody Earned Value do oceny zaawansowania projektu
Szkolenie odbyło się 12 marca 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Włodziemierz Kuzak, kierownik projektów w takich firmach jak CIECH S.A., Asseco Poland, Chemia.com.
- Ocena postępu prac w projektach informatycznych na podstawie poniesionych kosztów?
- Nowa metoda oceny (stosowana w USA): Earned Value, oparta na mierzeniu wartości wykonanej pracy
- Earned Value: bardziej obiektywny obraz zaawansowania projektu i estymacja realnego czasu zakończenia projektu oraz kosztów
Luty 2013
Informatyzacja ochrony zdrowia w Polsce - zwycięstwa i porażki
Szkolenie odbyło się 19 luty 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Janusz Kaszuba, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Eversoft sp. z o.o.
- Wpływ zmian instytucjonalnych na rozwój informatyzacji ochrony zdrowia
- Projekty i ich losy (w tym zwłaszcza Rejestr Usług Medycznych)
- Środki unijne i międzynarodowe w ochronie zdrowia
Styczeń 2013
Cele i praktyka zarządzania ryzykiem w projektach sektora publicznego
Szkolenie odbyło się 29 stycznia 2013, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: dr Mirosław Bobrowski
- Formalne i praktyczne ujęcia kategorii ryzyka w projektach
- Charakterystyka projektów sektora publicznego
- Przykłady praktyczne losów projektów
Projekty informatyczne w ochronie zdrowia: dwa skontrastowane opisy przypadków
Szkolenie odbyło się 15 stycznia 2013, o godz. 17:15, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Krzysztof Nyczaj
- System Informatyczny do obsługi rejestracji zakładów opieki zdrowotnej
- System Rejestrów Regionalnych, obsługujący sprawozdawczość szpitalną
- Praktyczne doświadczenia realizacji projektów informatycznych z dziedziny ochrony zdrowia
Szkolenia (w ramach E-AKADEMII)
Czerwiec 2012
Cykl życia projektu - od podpisania umowy do wytworzenia systemu informatycznego
26 czerwca 2012, godz. 17:30, sala wykładowa N2 Prowadzący Tomasz Zając
- Fazy realizacji projektu – gdzie umiejscowiona jest realizacja umowy
- Fazy realizacji umowy a koszty
- Typowe klauzule w umowach na wykonanie systemów IT: aspekt kar umownych, kontroli zmian, gwarancji i odbiorów
- Metoda oceny zapisów umownych
Cykl życia projektu - od koncepcji do podpisania umowy
12 czerwca 2012, godz. 17:30, sala wykładowa N2 Prowadząca Izabela Adamska
- Koncepcja – formuła realizacyjna, założenia projektu, uzasadnienie biznesowe
- Powierzenie projektu do realizacji
- Specyfikacja wymagań, harmonogram rzeczowo-finansowy, złożenie wniosku o dofinansowanie
- Postępowanie przetargowe – dokumentacja, wszczęcie postępowania
- Od uruchomienia postępowania do podpisania umowy
Maj 2012
Poziomy zarządzania projektem w odniesieniu do ról i odpowiedzialności
22 maja 2012, godz. 17:30, sala wykładowa N2 Prowadząca Ewa Szczepańska
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie operacyjne
- Dostarczanie produktów
- Rola interesariuszy w projekcie
- Przykłady
Interoperacyjność - system nie działa w próżni
8 maja 2012, godz. 17:30, sala wykładowa N2 Prowadzący Tomasz Rakoczy
- Narzędzia interoperacyjności w Polsce
- Interfejsy systemu ePUAP
- Przykłady integracji i interoperacyjności
Marzec 2012
Wykorzystanie platformy ePUAP w kontakcie obywatela z urzędem
Szkolenie odbyło się 13 marca 2012, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzący: Emil Walczyk
- Usługi na ePUAP
- Katalog usług
- Profil zaufany
- Wykorzystanie platformy ePUAP w integracji z innymi systemami e-Administracji
Luty 2012
Umowy w IT: zabezpieczenie interesów stron
Szkolenie odbyło się 28 lutego 2012, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadząca: Izabela Adamska
- Ogólna charakterystyka umów IT
- Nowe technologie a system prawny – specyficzne obszary zabezpieczeń prawnych
- Umowy wdrożeniowe, utrzymaniowe, dostawcze/licencyjne a problem uregulowania praw własności intelektualnej z punktu widzenia zabezpieczenia interesów stron
- Zabezpieczenie interesów stron a procedura odbiorcza
- Rozkład odpowiedzialności, kary umowne
Praktyczne aspekty, w tym problemy w pozyskiwaniu i zarządzaniu funduszami unijnymi w jednostkach sektora finansów publicznych
Szkolenie odbyło się 14 lutego 2012, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadzące: Joanna Danilczuk-Zembrzuska, Marta Wiktorko
- Pozyskanie finansowania ze środków unijnych
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej
- Rozliczanie projektu w toku jego realizacji, w tym obowiązki beneficjenta w zakresie wymogów określonych w umowie/porozumieniu o dofinansowanie
- Kontrola projektów
- Zakończenie projektu – czy to już koniec formalności?
- Specyfika jednostek finansów publicznych i wpływ struktury na realizację projektów unijnych – wady i zalety
- Indywidualne konsultacje
Styczeń 2012
Zarządzanie ryzykiem – teoria i praktyka
Szkolenie odbyło się 31 stycznia 2012, o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 Prowadząca: Ewa Szczepańska
- Co to jest ryzyko oraz definicje z nim związane
- Zarządzanie ryzykiem – rodzaje metodyk
- Zarządzanie ryzykiem zgodnie w wybraną metodyką M_o_R
- Dokumentacja w zarządzaniu ryzykiem
- Proces zarządzania ryzykiem, techniki
- Przykłady z praktyki rejestr ryzyka, zidentyfikowane zagrożenia w projektach IT
Zarządzanie zespołem projektowym
Szkolenie odbyło się 17 stycznia 2012 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Piotr Świeżewski
- Środowisko projektowe, uwarunkowania tworzenia zespołów projektowych
- Kształtowanie wielkości i struktury zespołu na podstawie zakresu zadań
- Kryteria i metody doboru członków zespołu – planowanie zatrudnienia
- Praca w zespole projektowym – komunikacja, metody pracy, kierowanie zespołem, zaangażowanie, motywowanie zespołu
- Wady i zalety pracy w zespołach projektowych
Wizja rozwoju ePUAP
Szkolenie odbyło się 3 stycznia 2012 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Igor Bednarski
- Przedstawienie stanu obecnego
- Identyfikacja barier prawnych
- Wizja przyszłości - jak dogonić technologie?
Grudzień 2011
Praktyczne aspekty stosowania ustawy Prawo autorskie w obszarze IT
Szkolenie odbyło się 13 grudnia 2011 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Izabela Adamska
- Przeniesienie autorskich praw majątkowych do oprogramowania
- Umowy licencyjne na oprogramowanie – rodzaje
- Umowy sublicencyjne i przeniesienie licencji
- Wykonywanie praw zależnych
- Odpowiedzialnośd stron w umowach IT
Listopad 2011
Efektywność realizacji inwestycji teleinformatycznej w obszarze administracji (ROI, NPV)
Szkolenie odbyło się 29 listopada 2011 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Krzysztof Pawłowski
- Przedstawienie analizy oceny korzyści realizacji przedsięwzięcia stanowiącej podstawę uzasadnienia biznesowego
- Planowanie przedsięwzięcia w modelu inwestycja – wynik – rezultat
- Praktyczne wykorzystanie typowych analiz typu NPV, ROI na podstawie wybranej usługi z obszaru eAdministracji
e-Zdrowie w Polsce - quo vadis?
Szkolenie odbyło się 15 listopada 2011 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Marcin Kędzierski
- Kwestie związane z przetwarzaniem danych sensytywnych
- Prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej w placówkach
- Ustawa o systemie informacji w ochronie zdrowia
- Inicjatywy regionalne w zakresie informatyzacji placówek
Październik 2011
Nowy wymiar administracji publicznej na przykładzie CPI MSWiA – misja, wizja, cele
Szkolenie odbyło się 25 października 2011 o godz. 17:30 w sali wykładowej N2 Prowadzący: Zbigniew Olejniczak
- Charakterystyka ogólna administracji publicznej: struktura, zadania
- Instytucje realizujące złożone projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: analiza zakresu działania wybranych instytucji
- Istota relacji: administracja publiczna – biznes w wybranych obszarach działalności, przykłady
- Relacje: administracja publiczna – biznes na gruncie ustawy prawo zamówieo publicznych, z uwzględnieniem partnerstwa publiczno – prywatnego
- Scenariusze rozwoju instytucji wpisanych w korporacyjną strukturę administracji publicznej, a niebędących urzędami administracji
Panele dyskusyjne
Marzec 2014
Spotkania z twórcami: Kariery zawodowe – drogi do sukcesu (cz. 2) Hangout z Maciejem Gliwą z DreamWorks oraz projekcja filmu
Spotkanie zostało zorganizowane w ramach E-Akademii i projektu „WSISIZ DLA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY (GOW) – Z NAMI UŁOŻYSZ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Więcej informacji...
Grudzień 2013
Spotkania z twórcami: Kariery zawodowe – drogi do sukcesu (cz. 1) Maciej Kuciara - Artysta koncepcyjny (concept artist)
Spotkanie zostało zorganizowane w ramach E-Akademii i projektu „WSISIZ DLA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY (GOW) – Z NAMI UŁOŻYSZ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Więcej informacji...
Listopad 2013
„Game Design” - organizacja, pragmatyka i umiejętności specjalistyczne (z udziałem przedstawicieli CD Projekt RED)
Panel dyskusyjny „Game Design - organizacja, pragmatyka i umiejętności specjalistyczne” został zorganizowany przez Wydział Informatycznych Technik Zarządzania WSISiZ w ramach zadania 6 projektu „WSISIZ dla gospodarki opartej na wiedzy (GOW) - Z nami ułożysz swoją przyszłość”, współfinansowanego ze środków UE pt. „Współpraca z potencjalnymi pracodawcami”.
Więcej informacji...
Grudzień 2012
Informatyzacja sektora zdrowia i leków - pacjenci, służba zdrowia, podmioty gospodarcze, administracja
Panel dyskusyjny „Informatyzacja sektora zdrowia i leków - pacjenci, służba zdrowia, podmioty gospodarcze, administracja” został zorganizowany przez Wydział Informatycznych Technik Zarządzania WSISiZ w ramach zadania 6 projektu „WSISIZ dla gospodarki opartej na wiedzy (GOW) - Z nami ułożysz swoją przyszłość”, współfinansowanego ze środków UE pt. „Współpraca z potencjalnymi pracodawcami”.
Więcej informacji...
Czerwiec 2011
Informatyzacja administracji publicznej w Polsce – potrzeby, rozwiązania, perspektywy
Panel dyskusyjny „Informatyzacja administracji publicznej w Polsce – potrzeby, rozwiązania, perspektywy” został zorganizowany przez Wydział Informatycznych Technik Zarządzania WSISiZ w ramach zadania 6 projektu „WSISIZ dla gospodarki opartej na wiedzy (GOW) - Z nami ułożysz swoją przyszłość”, współfinansowanego ze środków UE pt. „Współpraca z potencjalnymi pracodawcami”.
Więcej informacji...
|